Achter de Hegge
Logo AdH
  FAQ

Vaak gestelde vragen

Hoe boek ik mijn verblijf?

Je kan via de website boeken via de knop 'boek hier' of een e-mail sturen naar contact@achterdehegge.be
Binnen de 24 tot 48 uur na jouw aanvraag kan je een bevestiging met alle details verwachten via e-mail.

Hoe kan ik betalen voor mijn boeking?

Je kan met een overschrijving op onze rekening of cash betalen. In onze bevestigings-email van jouw boeking geven we alle details mee.

Binnen welke termijn moet ik betalen?

Wij vragen een voorschot van 20 % bij de boeking.
De betaling van het overige bedrag wordt binnen de 24 uur voor aankomst verwacht. In onze bevestigings-email van jouw boeking geven we alle details mee.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Ja hoor.
Annuleren kan gratis tot maximum een week voor aankomst. Bij een annulatie van minder dan 7 dagen voor het geplande verblijf is het voorschot (20% van het totaalbedrag) de annuleringskost.

Hoe kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?

Annulaties of wijzigingen moeten altijd via e-mail worden aangevraagd.

Wat is een waarborgsom en wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug?

Wij vragen een waarborgsom wanneer wij extra kosten hebben door schade of verdwijnen van inventaris, schade aan de woning of het niet naleven van de voorwaarden.
De borg verwachten wij 24 uur voor aankomst en wordt teruggestort 48 uur na vertrek.
(Duplex: € 300 - Hoeve: € 500)

Hoe zit het met de sleutels?

Bij aankomst bezorgen wij jullie persoonlijk de sleutel(s), één sleutel voor de Duplex (2 personen) en twee sleutels voor de Hoeve (6 personen).
Het terugbezorgen van de sleutel(s) bij vertrek dient ook persoonlijk aan ons te gebeuren.
Neem zo spoedig als mogelijk contact met ons op bij het kwijtgeraken of beschadigen van een sleutel.

Kan ik de kleintjes meenemen?

Baby's en peuters zijn zeker welkom.
Kinderen tot 4 jaar mogen gratis verblijven.
Denk er wel even aan om zelf een bedje en andere eventuele voorzieningen ( bv. kinderstoel, traphekje, luiertafel,...) mee te brengen.

Zijn huisdieren toegelaten?

Neen, uit hygiënische overwegingen en rekening houdend met al onze gasten die eventuele allergies of angsten hebben, kiezen we ervoor huisdieren niet toe te laten.

Wat bij een ongelukje?

Wij hopen dat jullie ze nooit nodig hebben maar we voorzien een EHBO-kastje in elke woning en ook alle noodnummers hangen duidelijk op.

Wat als ik klachten of vragen heb?

Je kan steeds bij ons terecht via ons e-mailadres: contact@achterdehegge.be
Bij erg dringende zaken kan je telefonisch contact opnemen met de eigenaar.

Wie contacteer ik bij schade en hoe?

Bij schade of noodgevallen neem je best zo snel als mogelijk telefonisch contact op met de eigenaar:
+32 470 95 19 38
Je vind het gsm-nummer ook op de contactpagina van onze site, in onze folders en onderaan onze e-mails.
Bij algemene en niet dringende vragen of opmerkingen vragen wij om niet te bellen maar een e-mail te sturen.

grot kanne